Thursday, March 10, 2011

Bilik Pengantin Idaman...........

cecite cecite........

tadi aku BW sat......oo ekceli me off hari ni & esok....malam ni nak pegi kelantan sebab ada wedding adik BIL aku....bangun2 tadi sambil2 basuh baju ( tak basuh muke lagi neh ) aku update wedding list preparation untuk wedding aku nanti.....pastu aku sesambil tu search kat  google for design baju nikah 2011.....tup tup ternampak kat satu design yang aku berkenan sesangat.......


superb shantek...sesuai untuk kain yg aku beli tu!!
cume maybe kene tambah bead siket kat hujung kain....
so excited!

aku klik kat piccas tu and terus masuk kat satu blog neh...........
bilik pengantin die sweeet sesangat.....same like what i dreamin that before........kaler aku nanti? errmmm......dah siap baru cecite eks...lambat lagi wedding aku tu.....deco untuk bilik aku nanti maybe copy sesikit dari wedding yusnida ( empunya blog ) hehehe.....superb sweet!!!

ekceli baju nikah and sanding die pon shantek sangat...baju nikah become baju sanding...aku like sejuta kali ok! so aku ada 2 pilihan untuk design baju nikah....maybe copy yusnida jugak....hehehe...tunggu jelah yerr....

No comments: