Monday, May 23, 2011

First event i join in new company...

salam & hai korang...........

sabtu hari tu opis baru buat event....so this is my festime join diorang punye event....hehehe....
aku cite by pic jer ok kot eks.....event ni buat kat padang Taman Sri Serdang....meriah boleh tahanlahh....


macam bese...mesti gambar owner blog ni dulu ok!! ngehngehngeh


ni acara paling pertama sekali...senam aerobik.....memang best...
instructor lemboooott jerr....suker!!
kitorang enjoy la sampai bepoloh-poloh......



aksi awek2 Maybank bergambor sambil tunggu acara seterusnya....hehe


cik Fatin...kalau korang kenal die ni finalis Gadis Melayu TV9...
seyes aku tak kenal & tak tau season bile & aku tak tgk cite tu...haha
papepon die cantekk!!


the booths.....
ni yg separoh jer separoh lagi aku tak amek gambor....
buat syarat jer neh.... :)


ouuchh.....Upin Ipin pon ade ok....
aku frust sebab tak dapat amek gambar ngan diorang....
boleh masa kau nak amek gambar diorang lari kacau game kat padang....
so aku amek gambar Si Ipin jerlah yang tengah mengacau orang tuu....
cute ok!!


woo...artis tuu....hahahha
korang kenal ke minah nih??'
haaa.....ni lah Noni AF.....
aku suke kulit die kot sebab gebus siot!!


thats my boss....
semenanye aku nak amek gambar budak ngah bersilat tapi die plak terinteprem....
acane? muehehehe....


selain aktiviti2 kat atas tu abang2 bomba pon nak buat persembahan ok!
haa too diaa....
umah terbakar panggil bomba, bomba dtg berlumba2......kekekeke
yg tak pueh hati tu abg2 bomba ni terbawak balik kitorang punye pemadam api tu....
haaa...sape nak jawab neh?? hehehe....
aku tak sure lah diorang dah pulangkan ke belum......sok aku cek eks!
aku kan kepochii!!


last before balik.....
ngan Yana....

alhamdulillah majlis berjalan lancar walopon cuaca sangat panas ok! thanks to all yang give support on this program....

**tak sangka2 masa aku on d way balik umah petang tu dalam kol 2 lebih berlaku tanah runtuh kat rumah anak2 yatim Hulu Langat....lepas kejadian hujan turun selebat-lebatnye sampai aku tak nampak jalan kat lua tu.....apepon salam takziah kepada semua keluarga mangsa......semoga roh mereka ditempatkan dikalangan org2 yang dirahmatinya....amin......

No comments: