Sunday, April 17, 2011

Saya Sepi Sendiri......

salam & hai korang.....

bisikku pada bulan,
kembalikan temanku,
kekasihku, syurgaku,
tanpa dia malam menemaniku,
sepi memelukku,
bulan jangan biar siang,
biar alam ini kelam,
biar ia sepi sepertiku......


Maafkan jikaku tidak sempurna, 
ku tahu kau merasa sepi dan juga aku, 
Memang telah ditakdirkan kita hidup di suatu tempat yang berbeza, 
Namun aku di sini tetap mengingatimu, 
Menangisku tanpa air mata, 
Merintihku tanpa ucapan, 
Perlukah aku tunjukkan semuanya, 
Kerana aku bukanlah yang sempurna,
Yang ku tahu,
kaulah cinta terakhir ku


sob....sob....sob......sedeyh ke jiwang ke ape neh? entahlah....aku pon tak tahuuuu......pe yang aku tau aku SEPI siot malam ni.......ni hah ngah layan En Kacang ( Mr Bean ) kat TV3...kekekeke.....


best jugak jadi Mr Bean kan...takde perasaan....tak payah nak pikir pape...kacau hidup org jer...hahaha....

tapi kite ni kan kejadian tuhan yang ada hati dan perasaan.....sabar tu kan separuh dari iman.....kan besar ganjarannye kalau kite banyakkan bersabar....so yaya sabar ajelah ok!

No comments: