Monday, May 23, 2011

Samar pendirian ke takde pendirian?

salam & hai korang.......

haishh...apsal lah tajuk entry asik macam nak emo jer..muehehehehe....

ni bukan emo tapi meluat + menyampah kepada orang yang takde pendirian or keje lain yang dok sebok nak jaga tepi kain orang....agak tak boleh tengok org lain bahagia kot.....? pastu sanggup menyamar jadik org lain sebab nak tengok 'life' org yg die sakit hati tu kan....aku kekadang macam tak paham plak kan kenape perlu jadik macam tu....kesian ek tengok orang2 macam ni.....


aku buat entry ni sebab tadi ade member ni bagitau ade someone yang 'bongoks' menyamar jadi die....derr.....dah takdo kojo laen ke apo tah.....tp ape kene mengena ngan life aku plak eks.....?

hahahaha....samaada ko menyamar jadi die ke jadi org len ke sama jugak tujuan & obkjektif die kan? menyamar jugakkan? menyamar sebab nak tau life orang tu ngan couple die kan? tak rasa macam buang masa ker? tetibe aku macam teringat kata2 from kakak yang komen dalam FB aku ritu...

'if really he is the one for u,let go...someday,he'll find you...becoz of the same reason'

mule2 macam susah nak paham tapi bile baca banyak kali baru paham....korang paham? haa...paham2 jerlaa....hahahaha

kepada korang yang takde pendirian sebab suke sangat menyamar2 ni bawak2lah bertobat....buang masa korang je...pehtu korang jugak yang sakit hati sebab org tu bahagia korang ternganga-nganga kan? ......wakakaka.....kesian kat korang......

semoga aku bahagia ngan si die.....hehehe....tetibe!!!

2 comments:

KristalBiru said...

yaya!!! mie setuju! totally agree wif u darling!

mia said...

yaya!!!!!!!!!!!!!!!!!!totally agree