Tuesday, March 8, 2011

Minggu ni jadi pekerja CEMERLANG & TERBILANG..

cecite cecite..........( intro nak poyo ).....mihihihi...

memandangkan aku dah ada pak supir aku kene bangun superb awal.....pukol 5.30 dah bangun wehh....pukol 6 dah tercongok kat bus stop......what the hal??? hikhikhikhik.......gitulah gamaknyer kalau naik public transport....ekceli aku ni bukan nye tak penah naik bas.....dolu masa belom ade kete sekitar tahun 2007 aku naek bas ler gi kije kekadang bawak GINO akak aku ( kelisa die...hekhekhek )....tak pon scooter EGO die ( dah hilang dah pon tapi bukan aku yg hilangkan ok...perampok tu yg bongok takde keje...moto dah kunci pon selamber jer nak rampok jugak...hmm da rezeki perampok tu kan nak guane...redha ajelah )....

hari ni aku sampai opis giler awal...pukol 6.45 pagi....pehhh!!! nagntoknyerrrrr.......semalam kol 7.00 pagi.....subuh aku terpaksa buat kat opis jerr....CEMERLANG & TERBILANG kan...kan...hurmmm.....semoga allah tambah rezeki aku untuk dapat kete baru........huhuhuhu......berdoa dan mengharap yerr.......


muke dah macam pak jabit dah sebab SUPER DUPER NGANTOK LAAAAA........
harharharharharahar......

No comments: