Sunday, January 16, 2011

Motor lagik??

hurmmm....mengeluh lahhh....kesal? tak puas hati? tak larat? suke?.....dituju khas pada jejaka yang kucing taik  kucintai ...hehehe.....

ekceli guys tau tak pasal MOTORCROSS Bike?? aku bukan nak beli tapi just nak share cite jer ngn u olsss.....lately ni si Booboo aku tu dah giler motor pulok....penin pale hotak hambe nak mikir napelah si Booboo aku ni nyebok suker bebenor ngn dunia motor neh...tak lah hambe tahu kenape.....apekah die telah di rasuk hantu motor?? ade ke?? hehehe.....mengarot lah tuh dah haa.....papepon aku ok jew dengan new hobby die cuma.....ermm.....aku risau keselamatan die....pastu ade jugak risau tang laen...ape ek?? entah2...hahahaha

sebelum ni minat si Booboo aku ngan mereka2 nih....


Naza Sutera...kaler kunin.....
yg ni standard sampai sekarang...
taklah aku tahu kenape die tak modified... :)

pastuh....


Nissan Cefiro....kaler hijo....
ahgot panggil langau...mihihihi
banyak kenangan kete neh...huhuhu...

pastuh si dia neh....


oopss...terlebeyh sudehhh!! hakhakhak....
tak nampak kete eh?? ok see.....


tuu dieee.....Nissan Silvia S13 kot....
aku bukan tau sgt pon type ape, aku pandai naek jew okeyh!!
rindu giler kat kete neh...aku tak try bawak ag si Booboo dah jual...miss u!!

tu minat die yang sebelom neh....minat ngan sport car....aku pon minat jugak taw....tapi sayang minat die terhenti seketika selepas die terminat pulak dengan mende neh.....


tenggiling...hakhakhak.....
Honda Superbike....
so skang si Booboo hambe dah jadi bikers....
and me too....


semat kan si Booboo hambe....




hehee....abg aku cakap 
'muke ko dah macam orang tua ya!!'
ngek punye abg...aku dah semat2 mcm ladys bikers die kate mcm org tua..
ape aku kesah??

lepas tu kan u ols....si Booboo aku neh minat yang ni pulok.....


motorcross....huhuhu
yg ni aku takleh join sebab kene masuk hutan....
adehhh.....rugi2 sebab takleh join.....
biler dah giler ngan menatang neh masa bersame ngan aku dipendekkan...
memang aku bengang tapi nak buat guane??

tulah minat2 si Booboo hambe di masa sekarang...
lepas neh entah ape la plak ek???.......

....sekian....

p/s : apa pon minat die aku sokong dari belakang cuma pesanan untuk die :

' abang jangan lupe ayang sudahh' 

hahahahaha.....boleh gitu?? 

No comments: