Friday, April 22, 2011

Die menangis....sob...sob...sob

salam & hai korang....

eh apsal plak si die nak nangis ni? aku tak buat papepon taw...tetibekann....hikhikhik...

ekceli korang 'die' tu bukan 'si die' aku laa...takde kaitan langsung pon pasal si die dalam entry ni....hehehe....mesti koram macam excited an? ahaks.....

hari ni Jumaat, 22nd April 2011 company aku buat farewell untuk beliau neh....


semenanye Mia ( yang baju dan bertudung biru tu ) ni budak praktikal kat ofis neh...5 bulan die duduk sini...end of this month Mia last praktikal kat sini...post die kat sini macam pembantu la buat Sales & Marketing sebab die study pon Diploma in Marketing at Poli PD ( tempat aku belajar jugak dulu2..tempat adik aku jugak....nak jugakkannn...hehe... )

macam bese bile dah buat farewell ni die kene lah buat wish jugakkan...bile buat wishes ni mulalah macam nak sedeyh2 gitukan.....hehe...aku pon macam sedeyh plak tadi tapi cover2....haha...aku ni kan hati lembik...'mentel'....takleh tgk org sedeyh2 ni mulelah nak berair mata ngan hidung ni kan...ekekeke....eh asal nak cebek2 muke tuh? huhu...mengutuk ehh? haha...mengutuklah....aku sukak! huhu...

bile dah ada farewell neh wajib ok buat makan2....so lepas sesi ucapan2 ngan sedeyh2 neh kite orang disuruh makan...ops disuruh? dijemput boleh? hehehe....bile dah bab melantak ni aku malas nak cite dah...korang layan gambo2 ok....



sesi ucapan ngan sedeyh2...


control sedih amek gambo..haha


aku takde sebab aku yg amek gambo neh..


3 awek yang masih single ( bujang dan belum berkahwin ) di Felda Travel....kekeke

eh pasan tak gambar makanan takde...hehehe....aku tak amek pon maybe kat henpon org laen...tak sempat nak belutut kat henpon aku neh...haha...

ni ucapan aku untuk Mia kalau die baca lah blog aku ni kan...

to Mia : All the best & gudluck ok...tu je yg mampu aku ucapkan...hehehe..bear ni untuk Mia taw....


**err..err...bile farewell untuk aku pulok ek? nak sesedeyh gaks.... huhu

No comments: