Monday, March 14, 2011

Nak tumpang??

kete pertama : hye, sorang jer....meh la kalo nak tumpang... 0_0
kete kedua : hye....nak tumpang? :p
mat motor : tin tin...... ( tekan hon sambil tunjuk tempat duduk belakang )...ngok!!!
mat naek beskal : lawa la hari ni.....

pehh takleh blah.....naek beskal ade hati nak ngurat kite yg anggun neh!! wakaka....takpelah awok2...time kaseh jerr....kite lagi suke menapak dari tumpang awok2 yg kite tak kenal & muke macam penyangak jerr walopon awok2 ikhlas...hekhekhek.....

begitulah situasi apabila aku menapak soram soram nak ke stesen LRT Damai hari ni...oh god....ekceli korang aku hari2 pegi keje naik bas tapi balik keje naik LRT pastu naik bas balik.....banyak kan pak supir aku?? hehe....tapi sesi nguratan oleh mat2 yg mengenyam tu baru hari ni rancak siot....buat aku serammmm jerrr.....aku yang takut ni dok tunduk jer ar buat bodoh dan cube sedaya upaya buat muke gile series..... ( gambar dibawah diambil masa aku ngah tunggu pak supir yang tak kunjung tiba...at last aku menapak jugak naik LRT..huhu )



awok2 semua...kite tau la kite anggun tapi takmo lah ngurat kite cenggitu....kalo berani nak ngurat kite jumpalah mummy and daddy kite.....cewwaahhh......kalau betol awok2 tu buat acane??? lariiiiiiiiiiiii......kekekeke.....

nota chenta : Draco cakap jangan layan or gedik sangat...diorg2 tu sume nak try kot2 dapat makan free.....huh!! lagik takut aku nak berjalan sok balik keje...acane???

No comments: