Monday, August 22, 2011

Weekend saya dirumah bakal mak mertua dibulan posa.....

salam & hai korang.....

lama seyh aku tak hapdate blog ni kann? tengok entry bulan ogos nih baru 2 jer aku post....hehehe....poyos!!!..tahap kemalasan aku dah tinggi melangit!! lagipon aku tengah busy body hoh!!! busy body kat pusat slim kan badan...haaa gitu kannn....korang percaya? toksah percaya ok...time kasehhh....hehehe......

ekceli kan korang pagi tadi aku baru jer sampai KL from Perlis....its around 0830 a.m kau!! ngantok giler babas...even Cik Nordin yang drive...kikikiki....tapi dari Tanjung Malim ke KL nih aku drive alone ok!! dr 2 jam boleh jd sejam jer aku drive....korang rasa macam laju tak?..tapi aku still ngantok.....zzZZ....sampai terus masuk opis buat keje taw......bertambah ngantok!!

semenanye last minute Cik Nordin ajak aku balik Perlis....die niat nak buka pose ngan mommy die..so alang2 tu die ajak ler aku balik sekali.....kami naik kenderaan lenlain.....die merempit....


aku merempot.....


muke tak boleh blah....macam lawa!! muehehe

dengan ini..........


ada meh perkataan merempot? kikikiki........lantak pi lahh.......

alhamdulillah....perjalanan selamat pegi dan balik....cuaca sejukkkkkkk sepanjang perjalanan.....hari mendung + hujan....sian Cik Nordin aku taw....tapi mujur hujan tu siket2 jerr......



ni kire festime aku drive sensorang jejaoh pegi Perlis.....memang best menikmati pemandangan yang best....dan semestinya aku mengantok...nak jadi cerite kami berenti rehat di setiap hentian yang ada kat tepi highway tu taw...hehehe...bulan posa ngantok wehh...ermm memandangkan kami ni berjalan lebih 2 marhala so paham2 jerlaaaa........weeeeeeeeee

oopss....tajuk macam pegi umah bakal mak mertua ek tapi takde letak gambar pon......kikikiki......gambar kat sana biaq lah rahasiaaaa......muhuhuhu

the important is i'm happy with them & thank you Allah permudahkan semuanya......i love him!!! hehehehe........

No comments: