Saturday, August 6, 2011

Sikit hari ke gerbang kahwin...Part 5

salam & hai korang.....

selamat menyambut bulan ramadhan...........hari ni dah hari ke-6 puasa & alhamdulillah.....so hopely u all yang berpuasa sentiasa sabar yerr...jangan nak monteng pose plak ek....macam kami nih org pempuan monteng ada sebab....kaum laki nak monteng ape sebab?? lu pikirlah sendirik!!!...huhuhu......

entry kali ni nak update lagik pasal majlis kami on November nanti.......so tinggal 3 bulan lebih jer lagik kan.....its ok...pelan2 kayuh walopon macam dah nak krem neh kan.....sekarang tengah sketch map kampung aku untuk kad jemputan nanti.....hoh.....sangat tak reti tapi juz bayang2 kan jalan jerr....yang penting orang paham tengok peta masa nak datang majlis aku nanti kann......tempat nak tempah kad xdecide lagik acane?? korang ade cadangan tempat yang murah + cantek?? bagitau aku eh.....me kaseh!

setakat hari ni aku ngah pulun buat bunge telur yang 100 pieces tuh.....tak melecur plak tangan ni kan main ikat2 reben.....satu hari 2 kuntum jer buat....setakat hari ni baru 10 jer siap yang lebih tuh jap lagi dan hari2 seterusnya aku buat yerr......huhu......ada sape2 nak assist aku tak?? meh dtg umah....hehehehe.............

bunge hntaran tak buat lagi tuh......sebab aku pikir bunge telur lagi banyak nak buat.....bunge hanataran takat 9 dulang small matter kot.....ecewahhhh......hehehe......so aku tunjuk siket lah bunge telur yg dah siap buat eh....


tarrraaaaa.........hehehee

ada sape2 berminat nak tempah? aku tak galakkan............hahaha........oklah setakat ni jer update untuk kali ni.....

pssst....pssst.....hari ni aku nak berbuke puasa ngan chenta aku............hihihihihi.............daaaaaa...........

Selamat berpuasa koranggggggg...................

No comments: