Saturday, October 30, 2010

Lagenda budak setan yg macam setan...........ngehngehngeh

huhuiiiiiiiiiiiiiiiii................
title macam hampes jew ek??
nak tarik org minat membaca blog kite kene lah letak tittle entry yg len mcm sket an.....hakhakhak.......
eh itu salah satu tips untuk blogger jugak ok.......


org kate jaoh perjalanan luas pemandangan kan......
bile dah jaoh memang la luas kan......
pehtu bile dah luas memang pehnat yang hamat laaaaa kannnnnnnnnnn............hehehe



ase macam nak sepak lelaju jew muke mamat ni an?? hahaha
aku ngan capit ( adik aku ) on d highway dari KL ke PD...
nak g ngantor die lerrr niii.....

kebetulan nak balik kampung n si capit ni pown nak balik PD sebab dah 3 hari lepak KL so alang2 menyeluk poket aku ngantor la die balik PD sekali........... 
perjalanan lancar yerr walopon kete agak banyak..... ( syukur tak jem kat Seremban kalo tak.......mendidih!!!! )
sampai PD kitorang g singgah kat Pantai Cahaya kat Batu 4 PD nun.....
lame ase tak melepak kan diri kat cni....
teringat zaman2 Lagenda Budak Setan masa aku blajo kat PD jugaks......
kalo ingat memang macam setan......
persetan dengan kenangan tu....ahaks!!!!!
banyak dah berubah aku ase kat PD ni kalo nak compare 6-7 tahun lepas an.......
hope terus maju lah yer.......hidop PD!!!! kekekeke...........



dah agak2 macam bosan melepak kat situ an kitorang pon memblahkan diri la............
uncle MPPD tu pon suwoh alih kete sebab ade group nak buat function kat situ.......
tak payah suwoh la uncle kitorang mmg nak blah pon......huhuhuhu..............

hope pasni dapat lepak2 kat pantai PD lagi.......ngeeeeeee!!  (^_^)

lepas hantar si capit aku pon blah tinggalkan PD balik ke Jelai lalu Melaka.......adehhh......
bayangkan KL-PD-Melaka-Jelai........fuhhh!! tired!!
besok pegi Maokil plaks.......fuhhh lagi sekali!!!

semoga perjalanan aku selamat pegi dan balik yer.....amin......

No comments: