Friday, October 29, 2010

Swiss Garden Part III

salam sejahtera u ollll.......
skang aku nak continue cite g family day hari tu ( tengah belajo bahase diri aku )....
yer yer.....sangat poyo an belajo bahase diri aku......hoho.....sukati ah!!!!
ekceli bukan cite tapi continue upload gambo sambil bercerita ikot gamba.....
paham tak?? lantak lah paham ke tak........huhuhu...............


bilik mamat2 jambu penoh belon...wakaka
tugas utama diorg malam pertama.....
kaaahhhhh....malam pertama aizat ngan edwan?? 
tugas pertama afta check in......korang neh!! hikhikhik............
tugas aku n d ladies geng susun hadiah dlm paper bag yg aku kate doorgift kontrovesi tu.....



kitorang memang sukak pose!!!
pic di atas before brekpes hari pertama.........


yaya ngan wawa isi pewot before buat keje ok......
kak zimah hilang...hehehe.......






gambo2 AJK bertungkus berlumus sediakan pe yg patot 
before staff2 yg laen sampai......


its time to have fun at fun beach!!!



semua gerak ke pantai untuk sukan kanak2........


our boss........


ajk ngah meeting.......
ngah susun games utk budak2.......
antara games budak seperti di bawah yer............


fes game......makan beskot oreo.........
only 2 pieces......sape habes dulu die menang......
sangat sonang.......suke pic budak 2 org tu.......cute!!!



bersungguh kan muke adik ni?? hehehe........
nak menang kene ler bersungguh beb.......
ni acara bawak bola pingpong dalam sudu........
ekceli angin ngah kuat masa ni that y budak2 pegang je bola tu ngan sudu.......
sangat tak aci.....kekeke


yg tu acara gari gula dlm tepung....
peh sgt tak suke game neh.......
tapi budak2 enjoy........


ni aku ase acara yg last sekali.....
tiup belon sampai pecah......
game ni banyak menipu sbb belon tak dan beso diorg pecahkan......
hikhikhik......


ohh silap........ni paling last......
tak tau la pe nama game neh tah........
aku tukang amek gambar jew.......
yg lenlaen org uruskan......hoho.....


keje keje jugak pewot mesti kene penoh.....huhuhu

habes cite swiss garden part III.....
sebenarnye banyak gambar lagi nak upload n cite.....
tp aku sangat penat + tak cukop masa......
aku tunjuk mana yg ade jew la ok.....
continue story part 4 plak eks......
tatata......














No comments: