Thursday, July 28, 2011

Setengah hari dengan kanda aku....

salam & hai korang...........


saje enteprem muke kanda aku dolu walopon ni blog aku yg punyaaaa.....huhuhu....
ni cite hari dating aku ngn Cik Nordin on last Sunday... ekceli kami nak pegi survey paper bag je untuk wedding  nanti...so kitorg servey sampai ke GM Plaza Klang tuu.....giler jaoh kan...padahal yg dekat ade jerr kat Chow Kit tu.....sampai sesat jugak laa...hehehe...before tuh kami singgah makan kat Sekinchan Ikan Bakar....makan takde lah banyak mane tapi mahal gilos.....taknak makan kat situ dah...hahahaha.....

ekceli saje nak tengok GM Plaza yang diorg cakap besar tu pastuh ade sale la kunun kann.....tapi hampess......mahal jugop macam tak sale jerrr!! pastu orang ramai  plak tu....damn rimas!!! puas gak nak jalan carik kedai jual paper bag...bapak laa susah at last jumper tapi mahal gilos!!! murah lagik kat nilai ok!! so keputusan die aku ngan Cik Nordin  beli paper bag kat nilai jer & kitorang terus blah dari GM tuh...pastu kitorang pegi soping kat Jusco Bukit Tinggi plak....hasil sopingan seluar keje Padini sorang 1 and belt for him....huhuhu....

lepas tuh hantar kanda aku balik KL balik and die balik tanjung malim terus....rindu die teros!!! muehehehehe....


last sekali pic aku ngah tunggu Cik Nordin  fitting seluar....hehehehe

No comments: