Wednesday, December 22, 2010

aku dah try dah.............

ok pagi tadi dengan jayanyerr saya pakai lense.....( nak guna saya pulak sebab nk nampak sopan...ok sile lempang kalo berani....kuikuikui )



tanpa lense....
tetap cantek wat?? 
pehh riaknyerr kamu....fuhhh!!


with lense......
chanteq takkkkk??
aahh...tak nampak??
ok gb dekat....


seeee......heehehe....

tapi sayang sejuta kali sayang saya tahan 2 jam jek....sile ketawakan saya.....hehehehe


mata saya jenis yang kering so dah kedip manyak kali pon takde makne nak basah, nak wat guane kan??
terasa dah tak selesa sbb lense dah start nak lari2....bengang jew kan......
oleh sebab itu tak sampai 4 jam saya surrender cabut la lense tu dari mudaratkan mata saya yang cantik neh.....sory teriak lagik!! hehehe........
saya di nasihatkan oleh Puan Arora untuk memakai eye drop for contact lense bagi mengelakkan mata jadi kering......mak cik ni tempat rujukan aku taw......
oleh itu pada petang tadi saya mengarahkan diri sendiri untuk pegi ke watson untuk beli menatang neh.....




semoga dengan eye drop ni membantu saya memakai lense dgn jayanyerrr tanpa kering.....huhuhu

No comments: