Friday, December 3, 2010

eeee...giler bersawang!!!!

assalamualaikum.....


ade orang tak didalam?? ( means blog aku laa )
ish2....giler banyak sawang...... ( blog aku jugaks!! hahaha ) 




korang2.....
semenanya aku ade banyak cite nak story taww.....
tapi aku sangat takde masa....
and mood aku moody jew....
unhappy!! haru biru!! kelam kabut!! macam2 lah.....


nak update blog neh pon sangat malas..... 
dalam pale otak nak jumpe en tunang jew....
boring arr.....payah betol dok jejaoh neh....nak jumpe pon payah....huhu




ya tuhan ku....percepatkanlah jodoh kami ke jinjang pelamin....amin..... ( doa dalam hati )
alolololo.......sian aku an...korang pon doakan la sekali taw.....me kaseh!!


stop bubling about me n my mr fiance......
continued about the title pleaseeee!! hehehehe.....


korang2....aku takk janji boleh update blog neh hari2....
tp insyaallah jika aku berkesempatan akan aku bersihkan blog ni dari sawang2 yg banyak tu yerr....
hehehe..........


u olss...have a nice day!!!

No comments: