Sunday, December 5, 2010

ko ingat ko sorang je boleh merajuk??? hekhekhek....


assalammualaikum everyone...!!
macam bese...selamat menghadap muke aku sebagai pembuka bicara....ecececehhhh!!
entry ni nak kasi korang muntah, mencebik menyampah dan sewaktu dgn nyer ahh!! (*_*)
hari ni en tunang datang KL.....watpe?? laa....kan tunang die yg cun ni dok KL??so die datang KL nak jumpe aku ahh!!....hahaha.....tetibe.....cun sangat ke ko tuh? haiihhh......jgn muntah dulu yerrr......

kesahnyerrr......
seperti dijanjikan we olss nak dating hari ni nak g tengok movie....aku tunggu die lah kan.....then die sampai dalam kol 1.....sian die nampak penat bawak motor tu....yer aku tau die penat.....biler dah pnt mood die jd laen dah.....pe yg laennyer ek?? die jd HULK.....wakaka......sebenarnye lately ni die dah lain....pada aku laa....maybe tuhan tu nak menguji kesabaran kami kot......mujur aku ngan die cepat cool...yeke?? yerr...tapi kekadang jew....hehehe.....

afta die sampai aku terus g kat die ah an.....pehtu tah nape aku ni mengong gi buat muke.....konon nak majuk ah die cakap kasar ngan aku mase call dah sampai...yer la korang bayangkan pompuan or tunang mane yang tak terase hati bile kekasih die cakap kasar bile time nak kua date?? ckp ah korang tak...huhu...memang sentap lah tadi......tapi rajukan aku tu tak kemane pon......bile aku masuk kete nak drive die plak tak puas hati sebab aku buat muke tadikan....die plak yg merajuk.....haiiihhh......pehal ni?! sape romeo n juliet neh?? adoii haiiii......

D = die, A= aku laaa

d : awat buat muke macam tu??
a : takde pape.....
d : tak suke abg dtg ker??
a : diam.....
d : tak suke cakap...abg balik......
a : diam ag nak nangis...... ( ngek carik pasal.....ingat die memaen tp bebetol doh die nak balik...siot tol...aku majuk ni weh!! hahaha... )

semenet pastu......

a : abg nak g ane neh......( soklan tah pape...mase ni die dah nk g kat motor die dah )
d : balik ah.....org dtg penat2 die leh plak buat muke......
a : ayg majuk ngan abg tetibe abg plak yg mcm ni nape?? ( muke tak puas hati kua kete tarik kunci motor die )
d : ahh malas nak kua...nak balik.....

pehh...time neh an aku ase mane kedudukan n kelayakan aku sebagai org yg die cinta!! aku majuk die pon nak majuk gaks! patot ker mcm tuh? huh!! 

aku ni kan penyabar tahap gabanes so beralah je lahh......

.................................................................................................................................................................

perjalanan diteruskan seperti yg dirancang.....kitorang tak gi jaoh pon nak tgk movie....watper gi jejaoh yg dekat dah ade.....hehehe....kitorang gi kat sini jer.....



kitorang tengok cite neh.......


hahahaha.......kitorang memang tak romantik pon.....diorang kate cite neh best so kitorang layankan jew ar....tapi bes gak ar...bagus untuk org2 yg giler maen nombor ekor...hakhakhak...sgt tak good doh maen nombor ekor tu...tak bahagia dunia akhirat...fuhh....tu moralnyerr dlm cite tu...

afta cite habes kitorang pegi sinun plak.......


die nak carik neh....


die beli tu aku dapat ini.....


hehehhe......thank you die......kite suke bau perfume tu......wangiii!!!

macam tu lah kesahnyer....
korang muntah kerr??? hahaha.............
so awek2 kat lua nun jgn ingat kite ni pompuan je leh merajuk kaum adam pon boleh siott.....!!

p/s : sume piccas aku donlod kat google kecuali pic aku tuh...hakhakhak.....aku takde mood nak amek gambar......masih mood merajuk!!! huh!!

No comments: