Sunday, December 26, 2010

Rempitannnnnn.......

hye olllllsss......

aku tau korang ngah nonton bola an.....me tooo!!! 
malaysia vs indon.......chaiiyok2 malaysia!!! 
sambil2 tu update blog ni yang dah timbul sawang siket2.....kekeke

ekceli this weekend aku balik kampong....
balik ngan die...............


hekhekhek.......

aku bukan MINAH REMPITAN ok!!!
sesungguhnya bakal join LADIES BIKERS MALAYSIA......muahahahaha
boleh join Kak Poziah Latip ngan Linda Onn.....
korang2 dinasihatkan supaya jangan menyampah yer sbb aku berangan jew..!! hahaha

and of kos balik ngan my dear fiance jugekkk......


takde die takdelah aku nak balik ngn motor tu kan.....haha
seyes motor tu berat......
aku mmg takleh blah nak bawak padahal korang tau kan aku lagi besaq dari en tunang...
kutok diri sendiri boleh?? muahaha......
pic tu time kitorang benti rehat kat R n R Seremban.....
gile ramai orang....padahal awl tuuu kitorang tolak dr KL....hmmm....

agak penat yerr bile jadi pembonceng superbike neh....
mcm nak patah pinggang....tapi syok jugak.....hehehe


macam mane agknyer awek2 akak2 makcik2 yang jadi pembonceng kan??...hmmm....

ape yang penting aku ngan en tunang selamat pergi dan balik......alhamdulillah......

oklah.....nak sambung tengok TV........tata

No comments: