Tuesday, December 28, 2010

Mengada!!

haa mengadakan letak tajuk entry mengada....
yer aku memang nak mengada-ngada pon.......hehehe

alaaaa....ape aku kesah!!!
helloo...this is my own blog sooooo.......?


so kalo aku nak menayang ke, mengada ke, menggedik ke, mempoyo ke its my own bisnes dowh!!!
takde kaitan ngn kamu ponnnnnn........
aku xsusahkan kamu pon....
kalo tak suke jangan baca jangan masuk or carik blog neh yerk.......pe kes???

aku bahagia dengan die...kekadang je poblem...
sedangkan lidah lagik tergigit....adooohhh......
kamu tak payah susah payah nak amek tau or nak jaga tepi kain kitorang hoh!!! 
terima kasih ja!!!

ekceli aku pon tak tau pe motif aku taip entry ni malam ni.....
maybe perasaan dirundung kecewa dan tidak suka dengan orang2 yang yeyerk je suke jaga life aku ngn en tunang kot....
kalau care yg good takpe ni menghasut mengutuk aku lagi ade......

dah la derrr........
kite jaga jer life kite sendirik jew udehhh........

adios..................

No comments: