Sunday, November 28, 2010

No Comment laa....

cube tengok die....
please leave your comment......



thats my beloved....hehehe
errr.......
aku no comment ah.....

yayang ngan tenggiling baru dier kat traffic lite tadi neh......
i loiikkkeee.....but sometimes worried ya amattt!!!

jumaat petang kat secret recipe tanjung malim

abg : yang...smart tak abang bawak muto neh...
ayg : aah semat ahh......bile bukak helmet macam adi putra....errkk!! tetibe terpacul dari mulot aku neh haaa.....adoii haaiiii......
abg : yeker?? abang suke adi putra......hensem kan??

korang2 mesti nak muntah an?? me tooo....hehehe.....yayang aku pantang di puji jap ag kombang an....pehtu tak habes2 cite pasal adi putra.....


ayg : ok2.....tadi jew mcm adi putra skang dah tak dah.......saje potong line die nak menjobo......tak baek riak....hehehe...jaat aku an.....
abg : eleh ayg jelos!! tapi ensem kan??.....hahaha
ayg : haaa yelaaa....hensem......macam embah aku a.k.a atok aku...hikhikhik...takde ah.....atok aku jawa takde rupe mamak siket pon....aku temberang jew yerr.....
abg : ayg comeyh arr hari ni......

erkk...tetibe......

ayg : memang ayg comeyh pon an?? my turn to menjobo....hohoho....
abg : abg kan hensem so tunang abg pon kene ar comeyh....
adoii haaiiii.....jgn muntah la yerr pompuan2.....hakhakhakhak............
sile tengok muke aku yang comeyh tuu......ahaks!!!


saje amek pandangan sisi.....still cute wat?? ahahaha.......
sesungguhnya kecantikan itu datang dari DIA......
aku bersyukur DIA bagi aku sempurna......amin.....

aku rindu yayang aku ag ah....ekceli tak puas jumpe die.....tapi nak wat cane an.....masa & keadaan tak mengizinkan.....

semoga tuhan lindungi semua perjalanan die kemana sahaja.....amin

love u yang!!!

No comments: