Sunday, February 6, 2011

Aku menjerit kesakitan...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......
ok dah....aku menjerit ni sorang2 tadi dalam kete...2 kali taw aku menjerit....damn!! sebaek org tak dengar...kalau dengar ADE AKU KESAH??? hahaha.....

sebab die kan seperti dibawah :

yang kepertama :

yelaa aku mane familiar ikot highway Lekas balik ke KL kan jap ag hari ni kekonon nak lari dari jem ikot lar h/way berkenaan..memula dari kampong aku ikot Tampin pastu keluar tol Alor Gajah, Simpat Ampat teros ke KL...haa nak pegi kat tol tu pon dah jem....korang bayangkan mcm mane kat atas h/way tu kan....kire festime jugak aku balik dari kampong lepas cuti jem dah start kat tol Alor Gajah tu..kuar dari tol kete banyak tapi tak jem lagi tapi lepas tu dah sampai kat area Pedas Linggi kete memasing dah lampu merah kan...brek laa dol..mase ni aku dah macam panas bontot siket kan..taksuke2!! memang tak nampak gaya kete tak jem lah hari ni kan...huhuhu.....sampai Senawang aku teros keluar tol sebab nak ikot h/way Lekas....lepas tu memang 'Ci' sesangat bile Senawang pon jem sebab banyak sangat Traffic Light....ngek betoi laa....nak lari jem h/way tapi sangkut kat jalan Senawang kannnn..'bod' betol...pastu aku pon menjerit yerrr....hehehe....bengang2....sejam jugak aku kat Senawang tu...sabar jer arr buang masa aku kan...lepas ni insyaallah aku taknak lalu Senawang dah...mencik banyak sangat TL..huh!! sesampaian h/way Lekas perjalanan aku sangat smooth yerrr....hehehe.....tak jem....yeyeyeyeeeeeeeeee......sampai je kat area Cheras korang baca sebab yang ke-2 kat bawah tu eh...





yang kedua :

bile dah sampai area Cheras boleh pulak aku pegi straight ke KL...pehh sirapkan...ni sume kete ape tah tadi bontot die menghalang pandangan aku kat signboard jalan nak ke MRR2 ( tetibe salahkan kete tu..cane? )..aahh...memang kete tu salah..disebabkan die aku tak pandang signbord tu taw pastu nyusahkan aku gi pusing KL...jaoh taw...mencik!!! masa tu haaa....menjerit lagik...hehehe....

habes sebab musabab nape aku menjerit kesakitan.....hello2 aku menjerit sakit hati la bukan menjerit menda laen...korang ni tak baik tawwww....ahaks!! aku bile dah sakit hati mula perot ni nak sesuatu...tah pape perangai...kekeke...aku teros singgah Jusco, bajet nak mkn Donat Big Apple, jap ag lalu kat Tako Tao teros sentap....

aku : Dik bagi Chicken Cheese 1 eh...
Budak Tako Tao : Kene tunggu setengah jam kak...
aku : mak aiih...lamenyer...apsal?
Budak Tako Tao : Baru nak panaskan die punye dapor kak...
aku : tak pikir panjang teros jer cakap...Ok la dik akak tunggu...
Budak Tako Tao : RM4.50
aku : orite...pastu aku gi ngayau2 jap tengok pe yg patot...

lepas siap Tako Tao aku terus blah ( alaa tak sampai setengah jam pon...tipu lah adik neh..huhu )

kat umah jerit lagi...tapi jerit sedap...sedap siott Tako Tao neh! hahaha.....ngek!
korang penah makan tak? nak tau rupe Tako Tao tu mcm mane...tu kat bawah tu..



oops....Tako Tao nyer dah habes di ngap oleh aku...so kotak jer aku tunjuk...wakaka....kalau nak sangat tengok ghupe die korang  gilah terjah Jusco cari outlet Tako Tao...kalo takde korang datang lah Jusco AU2 Setiawangsa okeyh!!! tata..........

No comments: