Friday, February 4, 2011

Cute Seh budak keje KFC neh!


Nama : Anas
Umur : 4 Tahun
Asal : JB
Position : Jaga besi penghadang dalam KFC...hehe
Cita-cita : Hero Ben 10..muahaha

cecite...cecite.....hikhikhik

ekceli guys...ni nephew aku ni...masa ni aku follow akak aku gi reunion geng die SPM Izzat/2000 berlokasi kat KFC Gemas...terpaksa ok! huhu..anak buah aku ni nenakallasangat...

seronok gak ek kalo reunion2 neh....tapi budak2 kelas aku pe cite tah...cakap je nak buat tapi takde khabor pon...hehehe...


ni dengan Ain takde keje pas makan sebab akak aku ngah sibuk burak2 ( bebual ) ngan kengkawan die...


ni jer yang datang...huhu
antara diorang neh akak aku yang paling over riuh...
my sis ok!! hahaa...

tak sampai bape jam sangat pon dah bersurai...papepon memang enjoylah kalo jumpe kengkawan lama neh kan....

SPM Hakim 2001 & 2002 bile nak buat reunion kite plak neh!!! huhu......

No comments: