Monday, February 7, 2011

ooouucchh......dapnyerrr TART neh!

brekpes ngan minum petang aku kat opis hari nih....huhu



kalau ade air kopi ke teh o panas ke kan....pehh lagi sodapp...tapi tu lah water dispenser kat opis aku dah dicemari dengan ape pon tak tau lahh...macam bangkai bau die kann...ekceli kitorang dah terminum pon...so how?? halal je laa...huhuu...tart ni di supply oleh Kak Pijot...die ade bukak bakery kat Senawang...so alang2 kan die bawak jual kat opis..aku beli 2 bekas tau tart tuh..1 brekpes 1 minom petang...mantop gitu kann....


muke ngah makan tart...hoh! dah macam ape tah....


selesaiii.........

sekarang ni aku baru jew lepas makan kue tiaw tom yam....terpisat-pisat nak tido neh......gudnite everyone...sok kalau Toke Bakery bawak lagi pape yg patot aku cite lagi ok...tata

No comments: