Thursday, February 17, 2011

Gaban..........black the great...weeeeeeee

Korang penah tengok cite gaban tak? saje nak refresh pale otak korang....kalo korang ingat maknenye dulu umah korang ade TV...wakaka.....alahhhh....cite ni masa zaman aku sekolah rendah dulu2....hehehe....macam best je kan....masa tu femes dok Gaban neh...korang ingat ke tak neh? eee mencik arhhh....aku syok sendirik plak kan....ok lah aku nunjuk ni kalao tak ingat jugak korang rendam lah pale otak korang ngan vanish kasi bersih pastu fresh jewww....muahahaha....



haaa...hensem takkk? wihihiihi....
dah ingat dah? kalau tak hengat jugak lantak korang lah....huhuhu

dah2...ekceli aku nak cite pasal en Tunang punye superbike....dah lama nak cite tapi takde mood...huhu.....perang dingin....bluweeekkkkk!!! extremenyerrr aku ade cite yang superbike nyer dihantar untuk tuko kulit an? so superbike die dah tuko kaler dari ini.....














eehh....salah plak....hehe
yang ni laaa.....


kepada ini.....


his new superbike....
GABAN si perkasa hitam Draco!!! wakaka.....
aku tak berkesempatan lagi nak naik....helmet dok diam je dalam kotak....


**Draco bile hang nak bawak Drici naik Gaban neh?! hehe....see u soon Gaban! and u Draco!

No comments: