Tuesday, February 1, 2011

Biru Coklat Mata Ku

lense aku order dah sampai tadi petang...finally!! sehari je tunggu dah sampai...nama pon pos express...memang expressway laa...terbaek!! dah boleh pakai lense tu esok nak balik kampong..wikiki....err nak pakai yang mane ek? biru ke coklat...haiihhhh...sampai 2 kan beli...tamak!! hahaha.....murah jer laa....aku beli online kat kawan lama aku a.k.a junior masa kat poli PD dulu...thanks babe...nak expired i order lagi kat u ok...

before ni aku penah beli jugak....


kaler grey...cun jugekkk!!
tapi boring sebab ramai tegur mcm mata ularr...haha
kaler die grey + kuning + biru siket thats y nmpk mcm mata ular kot..
eh korang mata ular mcm tu meh??

halllo!! yang korang macam gedik2 jer pehal? ooo....ok2...aku tunjuk ok...baru macam nak seprise sok kan...haha


baru sampai....


sangat teruja teros kokak sampul pos expres tu kan jumpe ini...
bagus betol die balut...sgt jaga taw safety takot botol pecah.....
good + excellent


haa...tu die...cute jew botol die kan...
boleh recycle neh or susun buat hiasan kat cemin mekap korang...
4 botol ni 2 pair lense la diferen kaler...
macam kat bawah tuu..


aku tak tau ape rupe aku bile pakai kaler ni...
tapi aku suke siot biru die...nice gitu kan...
alaa kalo muke dah jawa ko pakai pe mc tu je muke ko...
harus terima kutukan itu yerr....


yang lagi satu...
light coklat.....ala2 hazel mcm tu...
nampak natural kot...
ahh lantak lahh.....
duit aku so mcm mane upe aku just terima ok! lalala

murah jer kawan aku ni jual 
1 pair RM30.00
2 pair RM50.00
free postage
nak ker? Search nama dia dalam FB Kiesya Korean and add....
pastu SELAMAT SHOPPING!!!

me....cant wait for tomorrow nak balik kampong dengan mata biru coklat mataku......ahaks! 

No comments: