Friday, February 25, 2011

Malam Jumaat yang best!

ahaks!! best tang mana tuu? adoii haii.....kalau dah mengahwini mestilah bestkan.....ofkos malam jumaat yang dinanti-nantikan...wakakakaka......bersabarla wahai yaya....tak lama je lagi....pasni bukan takat malam jumaat je tapi hari2 tak kire siang malam pon pulun.....kakaka...nampak gelojoh disitu yerr.....haha

semenanya malam tadi projek aku nak tepek masker kat muke neh....dah lama asenye aku tak membelai muke aku ni kan supaya halus dan mulus..ahaks!! dah betepek jerawat tumbuh dol....tension taw....nape ek lately ni jerawat kat muka aku membiak dengan banyak jew? hurmmm...mengapakahhhhhhhhhhhhh?? tension mak nok!!! huhu......

so petang semalam dengan cargas kitorang telah menerjah Gurdian di Wangsa Walk...bile dah kitorang maksudnya bukan sorang la kan?? aku ngan adik n akak aku lerrr....diorang pon telah menjebaki diri mereka untuk memakai masker jugak....hehehe....layannn.....



ni laa adik aku....die LELAKI yerr...hehehe
yaya man version!! muahahaha
aku yang memaksa die untuk join aku jugak pakai masker...
sama tak muke kami?? 


ini masker nyer...by GARNIER...bermasking sambil berfacebook..huuuuu
bes taw pakai yang ni...

sesuai untuk muke yg T-ZONE.....macam aku! 
panas je bile tepek kat muke...kenapa?
sebab die SELF HEATING SAUNA MASKER...
tak payah nak pakai lelama....3 minit jer cukup......
yang akak aku pulak aku tak ingat die pakai yang mane...
tak silap yang lemon punyerr.....

kekawan mohlerr kite memaskerkan muke 2 kali seminggu supaya kulit kite halus dan mulus yerr.....

Selamat bermasker!!!

No comments: