Sunday, January 23, 2011

Abang giler extreme sport ar sekarang!!

haaa......boleh paham tajuk diatas tuh? ok meh aku explain kan dengan lagi detail kalo korang tak paham.....

ingat tak aku penah cite si booboo aku tuh dah giler motor? alaa....Superbike ngan Motorcross tu.....

Superbike die ngah salin kulit mean coverset die tengah dicat baru...nanti dah siap cat aku buat enrty pasal Superbike die tu ok...aku pon teruja jugak nak tengok..muhuhu....kite lupekan dulu pasal Superbike...

aku nak cite pasal hobi baru die yang lagi satu tu....sekarang ni die memang tengah bergiat aktif dengan motorcross...tiap petang tiap hari tiap minggu ade je aktiviti merempit dalam hutan...paling latest masa cuti Thaipusam, tatkala org india tengah mintak ampon kat Batu Caves booboo and the Gang pegi merempit...hehe...aku kat sini jeles banget!! bukan jeles ape, aku jeles takpat ikot...hahaha...mujur lah aktiviti tu sangat lasak & memang tak sesuai ngan kaum pompuan...kalau tak mau aku pon merempit jugekk! haha...

diorang start merempit dari PSAS ke Behrang pastu ke Ladang Cluny dan Ulu Slim ke Pos Keding...sumpah aku tak tau pon tempat neh... :) ekceli aktiviti diorang ni lalu kawasan perkampongan orang asli...mujur takde sorang pon yang sangkut ngan awek2 orang asli...kalo tak masak weh...hahaha...ooo lupe nak bagitau nama group neh...Group CMC ( Ceplos Motorcross Club )...aku tak tau betol ke idak sebab aku maen copy jew kat photo album En Jibam...haha

aktiviti diorang neh bukan dengan motor jew...ade jugak kengkawan dari geng basikal...bukan sembarang basikal yer tapi mountain bike yang di ketuai oleh En Jibam....best jew tengok...jelos!!


pic cilok from Jibam FB

aktiviti ni bukan baru kat Malaysia dan diorang ni pon bukanlah Pro Rider untuk motorcross ni kan ( booboo jgn perasan pro ok!! )...tapi just suka2 untuk isi masa lapang diorang yg sememangnye lapang..haha...better what dari merempit dijalanan? aku sokong booboo aku & the geng 100%..mcm bodek plak kan? haha...betollahh....yang penting booboo aku ingat pesan aku ni....JANGAN LUPE AYANG SUDAHH!!...sempat kannnn...hehe

sekarang aku nak tunjuk kat korang gambar2 yang aku cilok kat FB Nua masa diorng merempit ritu...hehe...








oopss...seksi plak...haha...

aku tak tau lah mcm mane susunannye so aku maen upload je nak tunjuk kat korang sume....so layanzzzz!!

p/s : kotlah tetibe laki,tunang n bopren korang teruja nak join...jgn salahkan aku yer!! hehe

No comments: