Tuesday, July 19, 2011

Hadiah birthday aku...

salam & hai korang....

hikhikhik.....tadi petang aku dah bagi ucapan untuk befday kan so skang nak bagitau hadiah befday aku plak...mesti korang macam kepohci kan nak tau ape la hadiah yang sepesel aku dapat.....kuikuikui.....tapi ade ker? huhuhuhu.......

tahun lepas hadiah befday aku Hari Pertunangan aku ngan Cik Nordy ( mak cikpia panggey...comey dak??..mcm pondan pon ader...hahahahaha....sory auntie im just kidding )... so tahun nih sepatutnye hadiahnya wedding aku lerr....tapi apakan daya kene extend siket untuk beberapa bulan.....wakakakaka.....xperlah....yg penting aku tak busuk hati nak poyo2 amek gambar celebrate besday pastu tayang2 gambar dalam blog kan walopon aku berniat untuk buat begitu....ngehngehngeh....ekceli masa besday aku tu aku on d way balik dari Perlis.....so cukuplah masa aku dalam kete tu bersama Cik Nordy....die wish jer kat sebelah masa ngah drive....sweet takk? hahaha....aku rindu plak kat tunang aku sekarang wehhh!!! now his everything to me....tinggal bape hari jer nak jadi laki bini nih...hahaha....gatai!! menghitung hari ni taww tapi banyak lagi tak siap....kuikuikui..

tujuan balik kampong Perlis sebab nak discuss kenduri sambut menantu disana.....kitorang excited termasuk kakak2 tunang aku....hahahaha.....so butik andaman Anggun kat Kangar yang kitorang pilih & dah confirm pon ...alhamdulillah 1 dah settle untuk sebelah sana.....semoga semua berjalan lancar.....yang lain- will update soon....

apepon aku nak wish jugak semoga pertunangan kami sampai ke jinjang pelamin 4 bulan jer lagi nih.....amin....

No comments: