Saturday, July 23, 2011

Sikit hari ke gerbang kahwin...Part 4

salam & hai korang.....

hari ni plan nak pegi balakong nak pegi beli bunge untuk tambah yang sedia ada.....sebab yang dah ada tu macam tak cukup so kene tambah.....pastu nak beli sekali 100 kuntum bunge untuk bunge telur or bunge pahar....alaa yg letak kat pelamin tu kannn.....aku buat sendiri taw bersama-sama kakak aku lerr.....jimat kos ok!

sekarang nih kalau ikot list barang sempena wedding aku separuh pon takde wehh....suku2 jerrrr....hehehehe

yang dah ada/beli :

1. gelang aku untuk batal air sembahyang
2. cincin Cik Nordin untk batal air sembahyang jugak
3. handbag aku
4. telekung aku
5. set al-quran Cik Nordin
6. lipstick & mascara jer....yg lenlain hari ni kalo sempat aku gi beli lah...hahaha

yang belum ada/beli :

1. set wallet/belt Cik Nordin
2. set kemeja Cik Nordin
3. set perfume aku & Cik Nordin
4. set body shop Cik Nordin
5. kasut crocs aku & Cik Nordin ( kalo kenan )
6. kasut nikah & sanding aku
7. jam aku & Cik Nordin

senarai kat atas tu just for hantaran..........kat bawah list untuk lain2 plak....

1. mak andam aku & Cik Nordin dah tempah...
2. kad jemputan dalam proses memilih design
3. urusan nikah............Cik Nordin aku tak kursus lagik!!
4. HIV test next week aku gi buat......Cik Nordin aku tak sure...kami duduk jejaoh so payah nak pegi sesama...klinik bukak on weekdays jer...kami buat urusan bersama on weekend jerr laa....huhuhu
5. paper bag untuk tetamu esok baru nak terjah GM plaza Klang nak usya...kalo kenan aku terus rembatlahh..dgr cite situ murah......
6. bilik tidur pengantin aku tggl nak beli hiasan jer....frame, vase & bunga daisy by IKEA......sok nak pegi jugak..kalau sempat..hehehe

aku rasa setakat tu jer yang masih terlintas dalam pale otak aku nak buat dalam minggu nih.....insyaallah....kawin nih kos die bapak besar......kami kene spend 30k untuk semua laaa...buat ala kadar jerr....jimat wehhh takut nanti lepas kawin makan pasiaqqq....huhu....semoga allah murahkan rezeki kami insyaallah....


No comments: