Thursday, July 21, 2011

Perodua Eco Challenge 2011

salam & hai korang......

cite ni dah nak masuk sebulan dah......duit yg diorg menang pon dah habes agaknyerrr.....orang2 kat poli tu dah luper kot yang diorang ade masuk Eco Challenge haritu....hari ni aku baru nak cerite....hihhikhihk.......ekceli aku ngah bersihkan netbook aku ni...delete gambar yang tak best tu kan.....jap lagi jumper gambar nih....


korang penah dengar ker Perodua Eco Challenge? semenjak aku bercinta ngan cikgu kat politeknik kat behrang tu baru aku tau ade mende alah nih....kalo tak aku tak penah nak amek tau pon....huhuhu....Eco Challenge tu macam pertandingan kete paling jimat minyak & paling jaoh jarak dengan minyak 1 liter jerr.....ni semua anjuran from Perodua laa....aku pendekkan cite geng PSAS menang no 6 dari 13 pasukan....yg paling best geng politeknik PUO juara ok dengan kalahkan 10 geng U...huhu....syabas beteh!


penyokong tegarrr.....bersama-sama geng2 isteri ( gambar mereka kat kamera mereka laa......hehehe )

pendekkan citer lagi Cik Nordin aku tak pueh hati kalah dari segi body....keje siang malam sampai lupe kat aku sebab buat body kete tu jap lagi kalah kann.....aku pon hangin sebab kete tu aku salu kene marah taww....pastu pasal kete tu jugak kantoi ada pompuan menyebok bersayang2 ngan Cik Nordin aku...haaa acane? ade kaitan tak?? hahahaha......tuhan saje yang tau panas hati aku & pompuan itu makan makian aku....sorry la ek...sapa suwoh ko menyemak jgk nak jadi 'sayang' Cik Nordin aku an....geli geleman saye taww!! eeeeeeeeeehihihhihiihihi...........

pendekkan citer lagi aku dah tak tau nak pendekkan cite lahh...hahaha....papepon aku salute geng


and tahniah to Cik Nordy & frens.............



.lepas race tu aku balik kampong lerrr......hehehe.....lepas tu aku rindu Cik Nordin aku...we'll happy together on that day...time kasehhhh!!

No comments: