Monday, July 11, 2011

Sikit hari ke gerbang kahwin...Part 3

salam & hai korangg....

lama je rase tak update pasal wedding aku with him....aku malas nak cite sangat sebab nanti orang kata aku poyo la, meroyan la, excited sgt lah padahal paksa2 tunang aku laa...kannn.....mulut org ni kan tak macam tempayan tp lebar dari tempayan tu yg payah nak tutup tu ann....busuk hati ke ape ke aku pon tatau laa....

ekceli preparation wedding kitorang dah berjalan sikit2......sekarang nampak his so excited nak kahwin lebih dari aku ok....hehehe....that is good & syukur sangat2! aku rasa before ni dah banyak sangat hal terjadi kat kitorg tapi setakat ni alhamdulillah boleh lagik tepis....bosan giler nak hadap ngan masalah yang remeh tu tapi nak buat acane....bende yang remeh tulah yang sangat menduga kewanitaan aku nih! ahaks!! aku mohon sangat semoga dipermudahkanNya segala urusan sehingga majlis kami nanti....

cakap pasal persiapan kahwin aku baru jer beli sikit2 barang hantaran n tempah ape yg patut ditempahlah....aku ni nak kata rajin tu tak bape nak sangatlah....nak kata kreatif pon takde lah sangat...tapi org kata kalau kite buat sendiri sume macam ade sentimental value la kan walopon tak bape nak menarik kan....so aku amik keputusan untuk buat sendiri bunge telur & bunge hantaran dan dibantu oleh my 'sifu' - akak aku lah...hikhikhik....acane ghupe bentuk die?? dah siap buat aku nanti hebohkan yerrr.....huhuhu

perasan tak yang entry pasal kawin aku tak penah nak masukkan gambar....hehehe....takpelah korang tunggu jer entry akan datang pasal wedding aku ni eh...sebab sekarang sume under process...macam tak excited je nak tunjuk....once dah siap & aku ready to show aku show kat blog ni ok!

adios............

No comments: