Wednesday, July 13, 2011

Kenapa JAJA??

salam & hai korang....

aku malas nak cite tapi nak cite jugak.... semalam aku pegi merayap ngan frens kat Mines ( Jue nama die n ofkos pempuan... i ni jujur & setia taw...muhuhu....tetibe! )..hasil rayapan aku beli Revlon lipstick n mascara jer...tu pon kat Watson dalam Mines jer.....saje nak bagitau....hihihihi....pastu merayap lagi floor by floor.....aku saje nak menyantap mata ni tengok kasut2....sekarang tengah Mega Sales taw....kot ade yang terkenan kat hati nak buat kasut kawin nanti tapi none hadooo!!! sume mcm tak menyentapkan hati aku jer...

niat kami ni pegi situ sebab Jue la nak beli something kat MPH, konon jer ade jap lagi sampai macam bukan MPH jer...wiwiwiwiwi....wateverlaa yg penting die jumpe barang yg die nak...aku plak konon2 jer tengok2 buku an tapi masa nak kuar dari kedai tu mata aku ni tersantap kat satu buku nih ( ade perkataan tersantap meh?? haha.... ) tajuk buku macam tak best sebab...... ( seperti di bawah )


haaa....tak best kan? kenape JAJA bukan YAYA & DIN....kan macam sedap siket bunyi tuuu......muahahaa.......

haa jap lagik ade la orang nak cari buku tu takpon tukor nama jadi JAJA an.....yerlah nak matching2 ngan tajuk buku di atas.....wakakaka.....

adios............

No comments: