Tuesday, July 26, 2011

Jambol Hadif.....

salam & hai korang....

saje nak update kenduri Hadif...anak buah aku yang baru lahir on 15 June 2011....sabtu hari tu ada buat kenduri kecik2 jer untuk potong jambol Hadif...buat kat umah baru kakak aku yang aku duduk sama tuu.....family2 dan sedare2 terdekat jer yang hadir....

that is my new niece....debab bambam!! tengok pipi die sudah...bulat!!


menu on that day nasi kerabu.....sinonim with kelantanese la kann....buat sendiri taw memang sedap larhhh....pastu ade pulut + durian.....perghhh sampai pening aku makan...mane taknye pulut + duyan + santan + gula merah...tak macam muak plak kan...tapi sedap laa....pastu ade lah buah2 & kuih2 siket....

ekceli besoknyer iaitu Ahad ade akikah pulak untuk budak debab ni...tapi aku tak pegi pon sebab aku kuar dating ngan buah hati aku lerrr...Cik Nordin...hehehehe


cite pasal dating will updated dengan tajuk lain ok! hehehe.....aku yang sedang bahagia bersamanya...cewwaahhh!!! ok tak payah lelebih sbb entry ni pasal Hadif.....

pe yang pasti jambol Hadif dah kene potong.....semoga Hadif cepat besar & bijak yerrr.....muuaahhh!!

No comments: