Sunday, April 24, 2011

Sabtu ngan Ahad....

salam & hai korang...

macam mana weekend korang....mesti hangat kan? hehe.....weekend aku macam bese...ok jer...weekend ke weekdays ke...sama jer....

minggu ni aku lepak Perak...ekceli niat melepak di Perak adalah untuk amek si kuning ni...ngan jumpe si die lah opkos ok even in a few hours!! ahaks.....


lepas ni aku tak payah bersusah payah dah nak tunggu pak supir a.k.a bas rapid KL, teksi or LRT dah or tumpang opismate separoh jalan or menapak ke LRT...hehehe...alhamdulillah & thanks a lot to my dear fiance...sumpah me love you till the end!! ini kenyataan ikhlas ok tiada paksaan pon....seikhlas pertalian yang terjalin sekarang...wiwiiwiwiwiwiwi...silelah jeles..i even dont care what u feel it now!!...peace... ^_^


pakai serkop tapi still nampak rambut...acane?? hihihihi

macam biase lah aku bile dah pegi Perak tak sah kalau tak melepak umah my best buddies kat sungai klah tu...Cik Sally....tido umah die 1 malam wajib ok....hehe....takde ape pon nak buat kat umah Cik Sally ni....dok bergossip jer laa.....hikhikhikhik.....elehh macam lah korang tak bergossipkan a.k.a MENGUMPAT? huhuhu...... 

satu jerla macam terkilan sikit sebab aku tak sempat nak pegi jenguk best buddy aku lagi sowang Cik Fazlin kat Residence Hot Springs...die tu workerholic so takleh nak kemana la kalo die koje...selalu mcm mana pon mesti jumpe die jugak tapi kali ni tak dapat sebab tak sempat sangat....so  next time lah nampaknyer....

however i still will miss you babe!! wait for this june ok.....hehehe....

aku macam mengantok dah ni....penat jugak drive si kuning yg manual tu....yerlah sebelum ni si merah aku tu auto so sekarang jenuh jugaklah nak bawak manual....hehehe.....watever is YAYA BOLEH! 


selamat malam everyone......mmmuuuaahhh!!

No comments: