Saturday, April 9, 2011

Yang tertunggak

salam & hai korang.......

bukan bil air tertunggak ok.....no no no.....huhuhu...
tapi niat bershopping aku yg tertunggak......aku ni semekin makan semekot kat semejed....maksudnye duit tak cukup bulan2 nak sopping sesuka hati....sekian time kasih...hihihi

ni shopping list aku akan datang...( kekonon) ececeh mentang2 nak dapat bonus kan? kate nak kawen? wakakaka......nanti duit bonus aku tu aku bahagi 2 laa untuk kawen ngan soping sesuka hati...boleh? mcm bonus ko dapat untuk setahun kannnn?? ngek!!!


korang nak tengok tak barang yang aku nak soping neh?? ok sile baca.......

1. t-shirt long n short sleeve yg chantek x 2 helai
2. flat shoes yg cute mute x 2 pasang
3. jeans x 1 helai je cukop
4. shawl yg latest + cechantek x berhelai-helai
5. suar slack hitam x 1 helai
6. kemeja x 1 helai
7. aku dah takde idea utuk barang yg ke-7...hahahhaha

siket jer kannn.......tak mcm korang berhelai-helai shopping list kan? yerla korang banyak duit.....uhuhuhu.....tetibe nak touching..ngek!!

so minggu depan jom kite bersoping sopingan................yeehaaaa!!!!


No comments: