Thursday, April 21, 2011

Saya mencari dan dah dapat pon..

salam & hai korang...

sunyi sepi blog aku 2 3 4 hari ni kan....aku penat laa so malas nak updated...boleh?? huhu...korang bukan suke pon baca blog aku ni...kalo singgah pon just nak tau cerite pasal aku ni bahagia ke tak ngan si die, gado ke tak ngan si die kan....hehehe.....lumrah kehidupan guys....org yg dah kawen pon dok gegadoh nikan baru bercinta kan...org dah kawen pon boleh bercerai berai inikan hanya hubungan pertunangan kan? mintak simpang malaikat 44 aku kategori kumpulan yg bercerai berai or putus tunang tu kann...semoga jodoh kami panjang hingga akhir hayat....amin......

aku ni baru jer balik makan ciken cop ngn besfren aku kat KL ni...En Hakimi (my bro in law ), Pn Hanim ( my sister ) & Cik Hananiya ( my niece )....hurmm....kenyang dan sekarang mengantok....tapi masa dok layan mata ni tetibe aku mcm dapat mood nak taip entry ok....series mata aku skang ni stim jerr sambil peluk bantal feveret aku si patrick yg pinky ni tawww....

1 minggu ni dok mencari sesuatu untuk si die as a gift....so petang tadi aku dah jumpe....aku book jer sebab besok baru gi amek....sangat puas hati at last aku dapat jugak benda yang si die nak...hehehe....ape benda ek?? esok aku sambung entry ni ok....aku dah takleh blah mengantok gile.....

bye....gudnite everyone.....aku C si die..... :) 

No comments: