Sunday, April 17, 2011

Serkop ala2 Dato' Siti

salam & hai korang

hari ni hari ahad kan? so aku tak watpe pon....nak gi sopin tapi mcm malas plak...huhu.....semalam dah kua 1 hari so hari ni hari untuk melepak ( konon jer ok..padehal dalam hati macam nak ngayap jap kat jusco AU2 tu..hikhikhik )....

hari jumaat lepas aku ade pegi jalan masjid india a.k.a JMI taw....ekceli nak pegi sogo nak cari something for him tapi mcm takde plak mendenyer kann...tak berkenan...so aku pon pegi ler ke JMI nak usya2 shawl ke ape ke...pastu usya punye usya ada plak org jual serkop ala Siti....alaa yg macam ni tulahh.....


comel kan die? tapi die sendiri main hentam jer pakai serkop tu tapi still comelkan? huhu

so aku pon menjebakkan diri untuk try pakai serkop tu pulak...aku pon nak comel macam die gak....dapat ker?? ahaks! serkop yg aku beli takdeler glemer beno mcm Siti pakai tu ok...tapi ala2 laaa.....nak tengok ghupe aku acane? haaa.....


hehe...amacam? comel tak?  macam Siti x?
 rase macam nak lempang x? kekekeke....

kalau korang perasan serkop tu dah upload dah kat entry ni kat sinun...korang berminat ke? gi carik kat JMI ok.....macam2 kaler ade....sangat comel okeyh! sangat senang nak pakai okeyh! sangat simple okeyh! berape banyak nak oleyh okeyh? hahaha.......

**ekceli mengarang post ni jumaat lepas tapi hari ni baru nak post...hikhikhik...

No comments: