Monday, April 4, 2011

Hari ni aku panas sangat....

salam & hai korang.....

aku dah lama tak update blog sebab aku takde hati siot.....

hari ni aku panas sebab cuaca kan memang panas.....kakakakaka.......

series hari ni panas sangat.....ekceli korang kete aku dah SOLD kat someone ni.....thanks to him beli kete aku...i'll miss my car ekceli...


but what can i do?? huhuhu.......bile dah jual kete aku kene lah gune pak supir ( public transport )...kan aku penah cite ritu....tak ingat sudahlah aku pon mls nak remindkan....hehehe.....pastu kire hari ni pesday gi keje naik bas lah kan.....

panas di pagii yang dingin & sejuk hujan...aku bangun dengan tak bestnyer mandi & bersiap-siap pastu turun gi kat bus stop ngan semangat bas U21 akan amek aku...sebab last 2 weeks aku ade try naik bas tersebut awal pada pukul 6.50 pagi....tapi pagii tadi setengah jam aku tunggu bas tu tak lalu2.....bersumpah seranah lah dlm hati ku...pagi2 dah buat dosa....nak buat mcm mana...hot temperature aku takleh nak control...panas hati dowh!! 7.15 bas yang aku tak tunggu yg datang iaitu bas T309...ekceli bas ni hantar sampai LRT station setiawangsa jer....demm!! aku malas nak naik tren ekceli...leceh....ok fine...sampai LRT terus beli tiket and tunggu ler kat platform...tekezut aku biler tengok ramainyer org tunggu tren...awat eks?? jap agi bunyi ler loceng pengumuman...

"ding dong"......HARAP MAAF...LALUAN TRAIN KAMI SEDANG MENGALAMI MASALAH TEKNIKAL DI LALUAN JELATEK KE WANGSA MAJU.TRAIN DIJANGKA AKAN TIBA LEWAT DAN AKAN BERHENTI LAMA DI STESEN2..HARAP MAKLUM....

pehhh.....menyirap siot.....setengah jam lagi tunggu ...emang panas sih!!! so pendek cite punchcard aku merah yer hari ni!!! mencik.....waktu balik pon sama jugak......tunggu bas bapak lama ...mcm bese dreber bas memang tunggu org giler ramai baru die berjalan ( maksud aku bukan org giler yer....tunggu org ramai baru jalan ).....bapak panas lagi aku....panas cuaca + panas hati.....jadinye panas CUTI....hahaha......sengal!!

dahlah malas nak cite lagi pasal panas sebab aku ngah panas ni tak mandi2 dari balik tadi....wakakaka.....
nak gi mandilah.....tata

No comments: