Saturday, April 9, 2011

Mati kutu dihari Sabtu

salam & hai korang............

aku mati kutu bukan kutu yg mati oleh aku....hahaha....tak tau nak buat ape hari ni.....dok ngadap notebook je 1 hari pastu makan...konon hadap notebook ni 1 hari kan tapi tak terhadap kat blog pon untuk update...hehehe.....aku sebok laa...sebok survey untuk preparation for my wedding nanti...hehee...

semalam beli majalah pengantin....so hari ni mcm excited nak kawin...gelabah dok sebok ngintai blog2 org yg tengah update nak kawin & yg dah balik dari honeymoon pon...konon nak amek tips la ni kannnn...... :)

sambil2 layan blog diorg aku dok survey & kire2 bajet jugak nak kawen nanti......phewwww......seyes sehingga hari ni aku tak kumpul pon duit lagi nak beli itu ini......bile bajet2 aku jadi stresss sebab duit tak cukup lagii.....adehh!! ngeri siott.....mujur ade masa lagi 8 bulan.....so sekarang ni aku tengah bertenang thats y aku update nak cite kat korang.....ngeeee.......

baca blog2 diorg yang nak kawen & dah kawen rase mcm besh jer tapi apepon kalau takdo duet takdo la buleh buek papo.....huhu......yelah kan mane nak beli brg hantarannye, gubahannye, pelaminnye, doorgiftnyer, photographernye, kendurinyer.....sume belanja besar taauuu.....haaa acane tu kalau takde duit?

pinjam omak? ayah? abang? haa kite nyanyi la lagu AKU MAHU KAWEN tu kat Central Market Pasar Seni....collect la siket2 pehtu bole kumpul buat kawen ( tu pon if ada yg sudi nak denga & bagi duit kann..wawawawa....kesian )

oklah...aku nak continue pikir untuk wedding aku neh.............theme dah ada ape lagi ek???

sekian

No comments: