Saturday, April 23, 2011

Si Unta pilihannnya.....

salam & hai korang....


awak ni comel lah....hikhikhikhik

kalau korang rajin baca blog aku ni mesti korang baca entry aku yang disini kan? so hari ni aku nak bagitau lah ape bendenye yang aku carik pastu dah jumpa pon......ni hahhh........
















ekceli aku carik wallet brand Unta ni untuk si die...hehehe...die yang request boleh?? ikut aku ni kan aku ade minat yang laen tu tapi die dah bagi signal awal nak yang ni.....jenuh jugak nak carik butik ni taw....at last jumpa jugak....syukurrr.....aku berusaha untuk si die tak salahkan? kate loving...mueheehee

harga? erm bese2 jer dan murah jer pon....taklah sampai riban2..aku ni bukan org kaya pon so sekadar yang aku mampu lahh....yang penting ikhlas dan dihargai its enough....org kata tak payah nak menunjuk u are the best one!! buat mcm biase jer sudah....ni tak nak cakap lah diri tu the best...eee masuk bakul angkat sendiri tak malu kerr?? hehehe......

haiisssh...tetibe mcm nak melalot plak...aku nak cite pasal bende tu je kan? hehe....so sekarang aku dah macam lega siket tinggal nak hantar kat si die jer....semoga die gembire macam aku jugak.....hehe

No comments: