Monday, April 11, 2011

Lepaskan Hajat

salam & hai korang.............

malam tadi baru dapat melepaskan hajat nak pegi sini............











....bangi kopitiam setiawangsa.....

korang dah penah pegi sini?? ekceli kopitiam ni tak jaoh mane pon ngan umah kami.....aku pegi ngan akak & abg ipor aku..tak lupe juge my lil niece hanania............ yerlaa nak pegi ngan die susah....die jaoh.....sob...sob...sob..... 


ekceli kitorang simpan hajat neh dari masa balik keje hari jumaat ritu....tetibe on d way lepas amik my sis kat opis die kat danau kota kereta my BIL breakdown...huhu.........terpaksa lah tahan teksi untuk balik jentayu....hihihihi....lawak jugak kalo ingat balik time tuuu....kete rosak 2 hari so ahad petang baru amek....pastu terus shuutt pegi jusco alpha angel dolu pastu baru pegi kopitiam.........

so malam tadi berjaya lepaskan hajat.....hohohoho.........kami makan aper?? 

aku : Roti bakar butter + kaya pandan + Old town white coffee
akak aku : Popia + Old town white coffee ice blended
abg ipor aku : Maggie + Roti bakar portugis + Old town white coffee (die paling banyak makan okeyh )
hanania : zzzzzzzzzzzzzz.........tidoo! hikhikhik

**syok jugak sesekali lepak2 macam malam tadi.............kepada die............next time kite minum2 sama2 bincang pasal wedding kite kat kopitiam eh...tetibe....hehehehe

No comments: