Wednesday, May 18, 2011

Aku di minggu ke-2 kat sini....

salam & hai korang.....

seriously.....masa aku ngah taip entry ni aku giler penat giler babeng ok....aku baru je lepas iron baju untuk esok.....

hari ni aku balik keje giler lambat ok....pukul 10 tadi baru sampai umah......pehh!! workerholic ke ape neh? hahaha......takdelah......tempat baru ni hari2 ada briefing.....tadi petang our Zone Manager nak buat briefing pasal Transformation.....ape yang nak di transform kan tu? alaa.....keje bank ni macam biase lah banyak komplen makin banyak lah bende yang di transform kan....eeh awok keje bank yerr? hahahaha.......dah kantoi dah.....

ok2.....semenanye aku keje kat bank laa....keje Clerk jerr......kat bank mane? opkos bank yang paling glemer kat Malaysia ni....ce teka!! hehehehe.......

keje kat bank sangatlah busy yerr....sangat berbeza dengan opis lama dolu....oh i miss my old company my old job also!! huhu.....keje bank ni balik giler lah lambat....pastu kalau ade briefing memang buat after opis hour...so jangan mimpi yer akan balik awal....hikhikhik

keje ape pon banyak cabaran dan dugaannyer....rezeki ada jer kat mana2....yang penting kene usaha dan saborrr jerlaaaa.....


gudnite everyone......hopefully tomorrow better then today...........

salam......................

No comments: