Thursday, May 19, 2011

Hari Khamis.....

salam & hai korang...

ngah wat per tu weh?? BW ker...ate kome moh ler singgah blog teman neh.....hikkhikhik

hari ni aku busy ok....busy ker? aah...aku busy weh....aku telah ditugaskan untuk jaga kaunter teller cash kat depan....humanggg aaiihhh.....gelabah sotong siottt!! 4 transaction aku kene reverse hari ni....demm!! malu + bengang biler kene toche ngan officer.....oh god! anyway korang aku sampai tak rest ok sebab nak concentrate jage konter tuu...fuhh...sabor jerlaa.....semenanye aku ni tak boleh lagi dok depan tapi memandangkan 2 staff cuti aku terpaksa lah ganti....konon macam terer kan jap lagi gelabah kaw!!

aku budak baru belajor weh...mane nak boleh buat keje teller cash tu lelaju....agak2lah kann.......hehehe......pe yang pasti keje as a teller kat bank ni sangat mencabar ok.....korang tak percaye korang gi lah keje kat bank tuu......selain nak kene jujur amanah & fatonah, korang kene hadap customer yg macam2 ragam ok.....aku ni frenly?? sorry i am not!!! so memang kene terpaksa frenly lah lepas ni......

yang best nyer tadi ade satu regular customer kami ni tanya aku

die tu : u org baru meh?
aku la : aah...baru sangat....ekceli ngah training nih...sorry if im late....
die tu : its ok..belajar2...tapi u CANTIK!!
aku la : blushing dowh!! wakakaka......errr thanks then aku senyum jerlahh......

aku nak riak sikit je taw....lepas tu aku terus makin gelabah ok sebab kene puji...customer tu Chinese ekceli.......hehehe......

so far hari ni aku masih under control lah buat keje....yang penting semua balance....alhamdulillah.....so sekarang aku nak membute lah....sok hari jumaat wehhh!!

selamat malam semua......kroihkroihkroih

No comments: