Wednesday, May 25, 2011

Mulut Celupar & Takde Budi Bahase!!

salam & hai korang....

mulut aku celupar ok!!
aku takde budi bahase ok!!

kekekekeke......tu ayat orang sakit hati ngan aku....mulut jahat hati baik dowh!! akuu buruk sangke sebab cara ko tu buat aku sangsi....aku ni alergic sikit ngan pompuan yang yang len macam macam ko....muhuhuhu....



ase macam nak tumbuk orang okeyh!!

pada kamu yang sakit hati dengan kata2 aku ni im sorry babe!! if u r rite & bukan person yang aku cakap asal ko nak remove aku dowh....asal tak terus terang....tunjuk ler gambo tu biaq aku kenal ko...ni tak terus remove n block aku tuuu.....hhuhuhuhu...baru post nama kat wall status aku ko dah sentap...berani tunjuk "lorhhhh......baru aku tak cakap banyak LOL!!

**mulut aku memang jahat ( kan cikpia?? hahaha.... )....kalau tak cari pasal ngan aku, aku ok je....

sekian me kaseh!!!

No comments: