Sunday, May 15, 2011

Sikit hari ke gerbang kahwin...

salam & hai korang.....

aku nak selit2kan siket cerita pasal wedding la pulak boleh eks....asik cite pasal keje je kan...macam boring gituh...bukan nak tayang ke ape just nak share with u olss jerrr....tak suke?? sile jangan bace!! hehehehe.....

sikit hari jer lagi nak kawin....adehhh.....sume dah listed tapi 1 ape pon tak ready lagi....hahaha....insyaalllh will be started from next week....buy one by one ikut list ok....sileh lah membajetkan barang yang harus dibeli...hurmmm.....

nampak gaya kene pegi beli sensorang....almaklumlah my dear fiance is not there close to me so me alone lah pegi soping...isk..isk..isk....kekonon kann....hehehehe....ekceli pegi sorang tu nak carik barang aku yg remeh temeh tu jer...ape tu yg remeh temeh tuu?....alaa barang2 mekap laa....hehehe...tapi kalau die follow boleh carik barang mekap die sekali kann? haaa....acane? nanti bincang balik...hikhikhik....poyo!! (^_^)

tapi kan korang hari ni aku baru jer berjaya hantar baju nikah kat tailor terpilih....hehehe....tapi baju aku jerlaa....baju si die kami hantar kat tempat yang khas buat baju melayu lah....so semoga tailor aku buat baju aku dgn canteknye ok...amin...pening gaks aku pilih design taw tapi last sekali aku pilih yg terpilih lah...hahaha...dah siap nanti aku tunjuk yer....bile?? tungguuuu..............


No comments: