Friday, May 6, 2011

Farewell kedua saya...

salam & hai korang......

kat tajuk saya kat post aku....wateva!!....janji korang paham & tau ni blog AKU YANG PUNYA...so sukati aku nak tulih apa heh!!

actually semalam adalah hari terakhir aku di Felda Travel Sdn Bhd......so next Monday aku akan ke tempat keje baru...huhu.....hopefully everything will be fine......insyaallah......hari ni hari aku lepak je kat umah.....konon nak kemas barang2 tapi takde sangat pon barang....selain pindah tempat keje aku akan berpindah rumah jugak bersama-sama kakak n abang ipar n hanania end of this month...dimana?? biarlah rahasia...feelin artis plak nak rahasia2 kann.....hehehe....for temporary ni aku akan gagah berulang alik lah dengan si kuning yang manual tu...mau kejang hari2 dalam jem..ohohoho...its ok...xperlah nanti aku cite kemudianlah mcm mana suasana nye ok....

bile dah hari2 terakhir ni jiwa tu takdelah pada kerja sangat kan....so aku round2 ofis floor by floor untuk jumpe kawan2 yang laen untuk mintak ampun & maap...eceh nampak beno awok tu banyak dosa kan....hikhikhik.....alaa kite bukannye perfect so ade jugak salah dan silap yang sengaja atau tak sengaja kan....jumpa one by one, department by department....feelin sad tapi cover....hehehe......ramai jugak yang aku tak dapat jumpe tapi nak buat macam mana...ada yg outstation ada yg cuti....so mintak maap dalam FB and email jerlahh....

memandangkan company aku ni tak buat lagi farewell untuk aku so awek di bawah ni plan bawak aku belanja makan.....hehehe.....


miss Julie...sweet kan die...hehee....die ni Sales Corporate Executive in Felda Travel Sdn Bhd...
so die lah yg open table untuk semalam....thanks babe!! 
disamping tu mereka ni pun ada jugak join us......


kak izan....


kak zimah & kak intan.....
ade sowang lagi tapi die lambat datang so takdelah gambo die....
cik wawa....


gambo orang kenyang....menu siket tapi banyak...acane?? hehehe
lupe nak cite we all makan kat ane....
kitorang makan kat sini....


RESTORAN RAJA UDANG...
restoran ni kat belakang Jusco AU2 Setiawangsa jerr.....
makanan die ok laa.....sedap!! 
tauhu bako die mantop....must try....

enjoy sangat & thanks a lot to all yang celebrate semalam sempena pemberhentian aku ni....hikhikhik....miss u alls guys!!

**lepas ni nak post kenagan aku kerja ngan Felda ni.....sob sob sob......

No comments: