Tuesday, May 17, 2011

Sikit hari ke gerbang kahwin part 2....

salam & hai korang.....

hari ni Wesak day kan? public holiday lah kan? so selamat bercuti pada yang bercuti ok!!
hari ni aku nak update pasal kawen lagik...hahaha....

ekceli guys, this week i'll start to buy my wedding stuff...beli sikit2 lah.....ikut bajet kan....last sunday aku dah hantar baju nikah kat tailor ni....her name is GEE....hope she will follow the will of my insyaallah...yerlah bayar mahal2 kang tak cantik bengot sana bengot sini jahanam aku.....tapi aku tak bayar pape lagi kat gee acane neh?? hehehe...hope gee buat yang terbaik & perfect as i desire...fuhh.....

at the same time aku tengah pikir jugak untuk baju nikah Cik Abg aku tu....sape ek yg sudi buat & what design we have choose...err excuse me! nak kene choose jugak ke design sebab setahu aku baju melayu sama je cume leher die jerr kann? hahaha....tak kesah lah even design leher ke ape tetap kene choose kan? what is important I want his to see the bright and handsome on our wedding day later...cewwaahhh.....hehehehe



aku macam berkenan kat design baju laki ayu raudhah tu....
smart jugak kan?? hurmmm.....
will discuss with him....weeeeeee


baju nikah aku baru 10% done tapi baju die 0% lagi ok sebab tak cari lagi pon tempat jahit...hehe...pastu aku tak cari lagi tudung nikah taw....haa acane? yang tu later kot sebab pe yg penting baju tu kan...tudung tak jadi masalah sebab melambak kat JTAR tu haa...so anytime jer boleh cari...

tu baru perihal baju nikah dah macam rumit belum benda lain lagikkan?...acane dengan dokumen2 nak nikah, dah ready ker? huhu...yang tu pun akan aku uruskan perlahan2...may be on next two month...insyaallah...

sempena hari cuti ni aku amik kesempatan jugak nak carik barang kawin....tadi aku pegi Sogo KL sebab nak carik cadar untuk katil aku nanti....fuhh....best giler sebab sampai2 jer kat Sogo tingkat berape tak sure yang sure tempat cadar2 ni lah kan...hahaha.....aku terus dapat cadar yang kaler aku idam2kan sempena kaler tema aku nanti lah kan....damn easy ok!! luck sangat...hahaha...sogo tengah sale ni & the price of cadar sangat cheaper...yang bestnyer 100% cotton ok!! harga sangat kene dengan bajet aku...hahaha......alhamdulillah.....so dalam list wedding stuff aku cadar is DONE.....

lepas beli cadar dengan tak sengaje nyer aku telah terembat 2 pasang wedges from VINCCI...oh god!! sales up to 90%...mujur lah tak cukup duit kalau tak mau sampai 10 pasang aku beli....wakaka....

alhamdulillah....that is what we call REZEKI.....semoga allah murahkan rezeki aku dan kamu semua juga.....sekarang ni aku nak kire-kire bajet lagi untuk next wedding stuff ok!! daaa.......


No comments: