Thursday, May 26, 2011

Tomorrow is last..

salam & hai korang....

saja nak bagitau sok aku last duduk kat keramat ni sebab move to tettt!! adelaaa!! rahasia ok....hahahaha....
bile dah pindah ni aku maybe tak dapat online la malam2 macam ni before titon....jalan2 tinjau blog orang n kepochi kat blog orang kann...hehehehe.....internet akak aku stop kan...makan bulan jugak kot.....yerlah....proses pindah memindah ni kan macam2 nak buat....so kene hold la mende2 yang small matter ni....pape pon aku akan cube update cerite di rumah baru nanti ok.....

sape nak tolong aku angkat barang sok n sabtu?? sile angkat tangan!! aku banje cawan coke mcD yan baru tu...boleh?? hehehehe......

papepon nantikan lah cite aku pada masa yang akan datang yerr...korang juz taking care ok!!

babaiii....nunite!!!

No comments: