Monday, May 9, 2011

hari pertama di opis baru..

salam & hai korang.....

hari ni fesday kat opis baruu....huhu....banyak best ngan tak best nyer...balance jerr.....

yang best...setakat hari ni ok!!

tukar environment opis....
kenal kawan baru....
dapat gaji baru....
dapat bos baru....
dapat belajar sistem baru.....
yg penting sabtu n ahad CUTI.....hehe

yang tak best....setakat hari ni ok!! akan datang xtau mcm mane....hehe

bangun and pegi keje awal sebab nak elak jem...sampai depan opis memang awal ok! boring.....
aku yang ramah ni tetibe jadi kekok and serba tak kene jer...maybe aku baru kot so amek masa plak nak sesuaikan diri...huhu....mujur ade jugak kawan yg baru masuk so ade geng super junior lah kat sini...hahaha
banyak giler kene ingat step n flow sistem keje kat sini okeyh!! siyes aku pening......memandangkan hari pertama kene cool, rilax and bertenang.....amek masa nak ingat flow sistem tu ok....hopefully everything will be fine...yaya boleh!!
makan sorang2....hahaahaa....hari ni jelah kot sebab xde kawan lagik dan rehat tak sama...budak baru yg sorg lagi tu ade BF so paham2 jerlaaa...heheehe..sabar jerlahhh....
balik lambat...yg ni aku tak kesah pon....

erm ape lagi eks??? setakat hari ni tu jer yang aku mampu luahkan....pe yang aku tau aku PENAT ni......hahaha.....nite!!!

No comments: