Sunday, May 8, 2011

Excited!!

salam & hai korang....

pagi tadi giler awal pegi jusco sebab excited nak beli kasut taww....pintu tak bukak lagi tuu....haha....0940 a.m aku dah terpacak kat jusco tu padahal jusco bukak pukol 1000 a.m.....haaa acane? tercongok lah kepanasan aku kat parking...mujur bukan aku sensorang sebab ade jugak org lain yg tengah tunggu...syok soping awal2 ni kot sebab org tak ramai....yeker?? entahh.....



feelin gojes amek gambo sambil tunggu pintu jusco dibukak.... (^_^)

biler pintu jusco dah open aku pon jalan lah masukkan...1st aku nak usya foodcourt dulu sebab aku lapo sangat...pale dah sakit sebab tak makan ape lagi....aku ni ada agstrik tak boleh lapo...kalo lapo mulelah pale aku nak migrain....pelik ek? org gastrik sakit pewot tapi aku migrain...memang pelik...wakakaka.....

aku jalan punye jalan usya punye usya aku tergerak nak raba henbeg nak tgk purse dulu before masuk kedai makan ok...jap lagi giler gelabah purse aku takdok!! muahahaha.....purse aku tertinggal lah ngok!! hehehe.....tak pasal2 kene balik umah amik....hampeh!! dah lah lapo aku ni....mujur umah tak jaoh...giler excited nak soping sampai tak perasan purse tertinggal...mujur tak order makan ke dah makan ke kan...tak ke malu...hehehe...

lepas amik purse masuk jusco balik and aku malas nak pikir makan katner aku terus terpikir nak makan laksa....selero pepagi bute kan....hehehe.....terus masuk kat Laksa Shake order set asam laksa + teh O'.....nyumnyum....sedap...makan sowang2 jer taww....tapi ade aku kesah?? ngeee......


the asam laksa....so delicious!!!

lepas kenyang excited balik nak carik kasut...semangat & segar...umpama henpon korang ada bateri balik la lepas charged.....macam tuu..... :) ....cari punye cari, belek punye belek aku terembat 3 pasang kasut.....muehehe....tamak giler kan sampai 3 pasang aku rembat?? hehehe.....habes kalo dah sale sampai 70% maunyer tak tamak...niat sebenar ni nak cari kasut bertutup untuk keje kat tempat baru neh....ececeh.....aku kene pakai kasut taw sekarang....tak menahan!! keje before ni dok pakai sandle ngan heel jer.....sekarang amek ko.....huhu...tak suke taw pakai kasut neh...rimas....tapi dah salah satu etika pakaian kan kene lah follow....weeeeeeeee......harap2 kasut2 tu tak menyakitkan kaki aku...kalau tak  tak taulahhh.....ooh yerr...kasut tu aku beli kat kedai butik Xes ke ape tah...kedai tu tak glemer pon tapi murah siot..tak kesahlah glemer ke tak yang penting nampak cantek, murah ngan selese is enough kan...sebab nak pakai kat kaki jer pon...kedai tu buat sale sampai 70%...so aku sebat jerlahhh....giler tak 3 kasut/sandle tu RM50 jer....ops nak beli kasut jer jap lagi tersebat jugak sandle satu...muehehee.... 


the kasut & sandle... ;)

tak lupe jugak aku tersebat jugak kemeja 2 helai...hehehe....gambor? baju dah basuh so tak dan nak amik gambor...haha...

hmmm....beli baju sudah beli kasut pon sudah, selamatlah untuk aku bekerja di tempat baru ok.....tomorrow is my 1st day at new office..macam manelah ekk...hopefully everything is fine.....

**korang lepas ni kalau nak gi memane makesure purse or beg duit tu ade ok...jangan jadi macam aku ni...careless...mujur rumah tak jaoh kalau jaoh acane?? balik sambung tido jerlahhh....hahahaha

No comments: