Sunday, January 9, 2011

Mission failed!!!!

saya dirundung kecewa ( nak guna saya plak sebab ngah bersedeyh )....kan entry tadi yang PREPARATION tu ( saya tak reti nak letak link entry tu saya taip je......kalo tak tau korang terjah je blog saya tu 1/1 kompem jumpe...hahaha ) ok sambung cite sedeyh...........entry tu saya kate nak gi jumpe en tunang kan petang tadi tapi tak jadi pon!!! tah yang kali keberapa saya kecewa diperlakukan macam ni...( ayat yg poyo jer ) hehehe.......tadi mase on d way ke Jalan TAR ( konon2 before gi tanjung malim nak g beli shawl jap ) en tunang give a called.....

en tunang : ayang katner?
saya : dalam kete nak gi jalan tar jap.....nape?
en tunang : err.....sebenarnye tadi mat got ( pakcik yg menyebabkan mission aku failed!!! syg kamu got.... ) call...ade budak yg sewa kete die rosak kat ipoh....so die mintak tolong abg follow....tapi abg ckp kat die nak jumpe ayg....tapi abg ase tak sedap pulak tak tolong die.... ( kemenyirapan saya dtg tahap gaban but me still cool ) .....pe pendapat ayg?
saya : senyap seribu bahasa and my eyes......ohh menangis sesorg dalam kete tak dapat jumpe die lagi hari ni....how come u can do this to me??? berape kali nak buat me kecewe neh!!! cool yaya...coolllllllll......
en tunang : ayg macam mane? bagi tak abg tolong mat got??
saya : sore nanges control......ermm takpelah mcm tu.....g jelah tolong got....kite jumpe lain kali......

me.....nangis n nangis dalam kete sampai kat parking semua house...sedeyh siot!! pe lah salah saya tuhan uji saya sedemikian rupe......yerr......sangat menguji kesabaran but what can i do?? redha je lah......

untuk ubat hati yg sangat membare & sedeyh......saya jalan2 kat jalan tar tu n rembat 2 shawl.....tak kire ah.....mujur 2 ikot hati nak je beli sume yg ade kat situ......tengah pilih2 shawl en tunang 3g plak....hmmm.....mau pujuk la tuh.....saya sangat takde mood nak layan pon tapi layankan jew arhh.....agak dah blur nak pilih shawl saya go to sogo......huhu....sogo sale laa.....tapi takde makne kat saya pon.....tengok & survey jew arhh.....tapi terembat gaks 1 blouse VOIR....RM28.15 jew...hiikhikhik....tadi beli shawl kuning so beli blouse kuning gaks......hahaha.......dah boring kat sogo pe lagi merambos arh dari situ....ngeeeee

tak best plak post entry takde gambor eks......so layan jew ar pic2 yang saya hambek td tu yerrr


ni kat hall bawah tu dalam sogo....hehe.....


the blouse.....maen rembat je maleh nak pilih2 sbb berlaga bontot je ngan org....rimas!!!


ni shawl yer bukan skirt....hikhik.....matchkan ngn blouse tu
tapi saya tak pandai lagi nak pakai.....haha


cotton shawl.......yg ni konon nak match ngn baju kurung baru tapi tak match plak.....
hurmm beli yg lain plak lah lps nih....huhuhu

kene tak title ngn cite entry ni......aahhhh......bior lantaklah.....pe yg penting misi nak jumpe die gagal untuk kali ke berape pon tak lah aku ketahui.......hurmmmmmmm


No comments: